Ülemiste liiklussõlme kergliiklustunnelid (rajatised 3, 4, 5)
Tunnelite põhjaplaadid hüdroisoleeriti enne betoonivalu paigaldatava rullmembraaniga GRACE Preprufe 300R. Seinte ja lagede hüdroisoleerimiseks kasutati rulmembraani GRACE Bituthene 4000, tugimüüride hüdroisoleerimiseks FEB Aquaseal Hyprufe. Pärast rullmembraani paigaldamist tihendati selle servad vedelmembraaniga GRACE Bituthene Mastic. Hüdroisolatsiooni kaitseks seintele ja tugimüüridele paigaldati drenaažimatt INTERPLAST Iso-Drain 8 Diagonal. Tunneli põhjaplaadi ja seinte välisküljele deformatsioonivuuki paigaldati PVC-vuugilint Kunex DA 50/3. Laeplaadi välispinnale paigaldati liikumisvuuki PVC-vuugilint GRACE Serviseal Type B. Sama materjal paigaldati ka vuugi sisepinnale asfaltkatte alla. Seest poolt kaeti tunneli põhi võõphüdroisolatsiooniga Xypex Concentrate.
Sarnased objektid
Ikaspalu kergliiklustunnel
Ikaspalu kergliiklustunnel Harjumaal.
Ülemiste liiklussõlme autotunnel (rajatis 2)
Tunnelite ja rampide põhjaplaadid hüdroisoleeriti rullmembraaniga GRACE Preprufe 300R. Preprufe membraani läbivate injektsioonankrute ümbrus tihendati vedelmembraaniga GRACE Bituthene LM. Rullmembraani servad tihendati vedelmembraaniga GRACE Bituthene LM. Rampide seinad hüdroisoleeriti GRACE Bituthene 4000 membraaniga. Rullmembraani servad tihendati vedelmembraaniga GRACE Bituthene Mastic. Tunnelite…
KUMU tunnel
Kumu Kunstimuuseum on Eesti Kunstimuuseumi peahoone Tallinnas Kadriorus (Weizenbergi 34 / Valge 1). Kumu on koduks kahele eesti kunsti põhikogule: klassikalisele kollektsioonile 18. sajandi lõpust Teise maailmasõja lõpuni ja Nõukogude Eesti kunstile perioodist 1945–1991. Rahvusvahelise arhitektuurikonkursi võitis Soome arhitekt Pekka…